üdvözlétem

2008.11.09. 20:10

Mostanság fáradt vagyok pénteken voltam road koncerten jól telt csak fáradt voltam a végére meg votl eg ypár érdekes figura mikor ott basztattak meg a POGÓba is votl néháyn érdekes figura de túl éltem szombaton volt meccsem is akkro kikaptunk ahogy szoktunk de még este voltam focizni és sikerütl bezsélnem valakivel akivel eddig nem igazán sikerült :S most pedg vasárnap van és fent votl nálunk ma a csepcsávó Petike elvoltunk mitn a befőtt:D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://arkgergo.blog.hu/api/trackback/id/tr46759206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása