Hát már reggel 8-kro kresz oktatáson voltam aztán utánna pedig mentem Tállyára meccsre íyg lemaradtam a Ska-Pécs nevű bandáról de Picsára oda értem és az naon jó votl cska meg húzodtam meccsen és ez eg ypicit lelombozott mert nem tudtam pogózni de semmi gond majd legközelebb fogok és bepótolom:D amúgy nem votl rossz sztem az utlsó nap találkzotam sok ismerőssel :D csak hamar haza mentem a lábam miatt mert naon fájt.

Röviden és tömören ennyi votl a kaszanapok utolsó napja az én szemszögemből.

A bejegyzés trackback címe:

https://arkgergo.blog.hu/api/trackback/id/tr47633572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása