Hát túléltem az első két napot a kasza feszten szereztem olcson belépő tmeg mindent ami kell:D:D szóval ezek mennek meg a boci felhők:D:D az elsőnapon a road eg ykibaszott jó koncertet nyomott és naon jól éreztem magam emrt jó volt a társaság is ami a lényeg egy ilyen eseményen:D Aztán a második napon is jól éreztem magam nagyjából sok emberrel hülyéskedtem és sok embert még jobban meg ismertem aminek nagyon örültem voltak ott németek is a társasságban de valahogy nem bírtam szóba állni velük mert pislogtak olyanokat hogy csak lestek:D:D Aztán 1-2 ember miatt rossz volt a hangulatom egy picit de aztán emg békéltem a gondolattal és nem foglalkoztatott egyáltalán a dolog és az utolsó koncerten bementem pogózni ami lehet nem votl eg ybölcs döntés mert úgy meg tapostak hogy nagyon:D:D:Pami fájt eg ypicit de mrá nem fáj szerencsére de ilyen ez a pop szakma:D:D ma pedig kowalsky meg a vega lesz és arra menni akarok minden féle képpen mert tutira naon jó lesz:D:D már várom nagyon:D majd még folytatom a mondókámat de egyenlőre kifogytam még van két nap szóval nincs pánik:D:D

A bejegyzés trackback címe:

https://arkgergo.blog.hu/api/trackback/id/tr48627388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása