Telnek múlnak a napok...

2008.08.17. 23:23

Telnek múlnak a napok jó és rossz élménnyel gazdagodom . Holnap mehetek tanfolyamra bele vágtam ebbe az egész jogosítványos izébe d emár rohadtul nincs kedvem az egészhez ire vezethetnék autót elmegy a kedvem mert rá döbbenek hogy mennyi gond van egy autóval meg hogy még is mekkora felelőség és ez elveszi a kedvemet az egésztől. Az utóbbi napokban szinte csak uncsiméknál voltam mert itt van a kereszt lányuk és elhülyülünk egésznap de rengeteg emberrel elég keveset találkozok és kezdenek hiányozni a sok emlék meg csak tör elő hogy milyenek voltunk és most mik vagyunk de ez ellen egyedül mit sem érek :S egyedül kevés vagyok a cselekedethez de mikor nekik jó akkro nekem nem szóval én is bűnös vagyok benne. De írok már valami jót is ne csak a rossz dolgok legyenek itt. Ma egy lánnyal sikerült beszélgetnem akivel sztem egész jól kijövünk egymással aminek nagyon örülök most ismertem meg nem is olyan régen szóval ez csak jó hír lehet nékem.

A bejegyzés trackback címe:

https://arkgergo.blog.hu/api/trackback/id/tr69620559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása