Nem rég anyumék voltak nyaralni hát nálam volt aztán élet egy hét tömény bulizás élveztük a dolgokat :D el voltunk ittunk dumáltunk ivás közben dumáltunk kitomboltuk magunkat aztán meg a takarítás is viszonylag haamr véget ért:D:D a kaja éppen hogy cska kitartott de a pia elég hamar elfogyott szóval nem értem én ezeket a mai szesz gyárakat vagyis szesz főzdéket az alkoholisták templomát :D:D tehát ott jártam hogy partiztunk mi aztán rendesen egy kedves votl osztálytársam mutatott egy sp számot aminek a szövege már fent van a blogomon mert naon tetszik a szám csak hát SP az SP a csávót nem íbrom de ez a szám nem rossz úgy is mondhatjuk hogy fasza szerintem, aztán még ott is jártam hogy a buli ismerkedési szempontból is hasznos szóval a bulinak nagyon sok jó oldala van :D:D nah befejezem már mert a végén totál hülyének fogtok nézni hogy mennyi baromságot írok le egymás után sokszor de nem baj politikusnak készülök :D:D

Sziasztok köszi a türelmet

 

A bejegyzés trackback címe:

https://arkgergo.blog.hu/api/trackback/id/tr35615070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása