Jelentkezek ismét!

2008.06.12. 22:47

A mai napon elég jól össze jött minden szarság:S nem votl szerencsém reggel egy üveg tálat törtem össze aztán pedig azt hittem meg lett a telefon aztán nem votl raktáron és így nincsen telóm se , este pedig egy bizonyos lány finoman szólva elcseszte a kedvem eléggé rendesen a viselkedésével amiylen flegma volt velem :S :( kissé szarul esett a dolog remélem legközelebb már em iylen lesz és érek neki valamit azt is megmutatja.

Az egyetlen jó dolgo ami a történt velem hogy kibékültem a nővérkémmel mert haragudtam rá és eljött bocsánatot kérni ez naon jól esett elég nehéz meg fogalmazni ezt az érzést de tényleg örültem neki naon és a végén egész jó hangulatban váltunk el ^^ :).

 

A bejegyzés trackback címe:

https://arkgergo.blog.hu/api/trackback/id/tr34517375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása