üdvözlök újra midnenkit:D

2008.05.14. 17:42

egy hónap után ismét vissza toltam az orcámat a blogomhoz nem kapkdotam el a dolgokat az tény msot rizsáshatnák hoyg az érettségi miatt nem tudtma írni mert nagyon tanultam de akkro írtóra hazudnék azt meg azért nem akarok hát msot az utóbbi időben zajlik velem az élet az már tuti emg fájdutl a lábam msot a válam si fáj vettem korit írtam érettségit szóval lenne miről mesélnem de ha túl hosszúra írom akkor senki nem fogja elolvasni az meg nem jó mert ez azért vna hoyg elolavssák az emberek már persze akit érdekel csak az a többi az ne olvasa mert nem kértem rá ha meg rá kértem hogy olvassa attól meg elnézést de akkro ne olvassa nah jó msotjól belezavarodtma a dolgok filimisztikájába de hát most nah ezek mennek meg a boci felhők.

Szóval msot ottan jártam hogy vettem görkorit 27 000 Ft-ért és sztem meg érte egy USD Realm kezdésnek midnenféle képpen jó lesz aztán majd kiderül hogy miylen korit veszek madj magamnak de egyenlőr emég a tanulás fogalmával küszködök mert vannak még trükkök amik nem mennek és hát gyakorlat teszi a mestert vagyis a kis Gergőt:D:D szóva l még tanulgatom a korizás fogalmát és madj kdierül mi lesz belőle.

 

Aztán az érettségin is túl vagyok már mitn csak az írásbeli részén de majd nem sokráa jön a szóbeli is és hát nah az már eg yfokkal neccesebb lesz mert ott már meg kell tnaulni a tételeket tehát...:D:D:S:S most nah ezek mennek meg a bárány felhők de cska sikerül hamár középiskola 4-dik osztályáig eljutottam:D:D szóval msot nah

 

Az elírásokért elnézést kérek de ezt midn vagy 5 perc alatt gépeltem le gyorsan nem akartam én itt tögymörögni:D:D xDxD

 

A bejegyzés trackback címe:

https://arkgergo.blog.hu/api/trackback/id/tr24468686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása