Péntektől - > Hétfőig

2008.04.07. 16:54

Pálinkás szép jó reggelt kívánok mindenkinek.

Pálinkás szép jó napot kívánok mindenkinek.

Pálinkás szép jó estét kívánok mindenkinek.

Kinek mi természetesen. Tehát ott jártam hogy elfelejtettem jah nem meg van vagy nem?:S ahj de kasu vagyok. Múlt héten vettem magamnak egy új baseball sapkát és tökre boldog vagyok miatta :D:D még mindig és leszek is:D.

Votlam hétvégén prosectura koncerten is hát az nagyon jó volt egyes emberekben kellemeset csalódtam sokat meg ismertem és egy jó páran úyg viselkedtek ahogyan gondoltam szóval alapjáraton nekem be jött a koncert a zene jó volt meg hát úgy is fogalmazhatok hoyg eléggé be ittam pedig nem ittam sokat amire emlékszem legalábbis de semmi baj mert jaj jó sokára fogok én ennyit inni:D:D de nem baj az:D:D belefér eg yksi alkoholizálás.

Sőt hétvégén még meccsen is voltam nah az nem volt még semmi 10 emebrtől kaptunk ki 3-1 -re nah akkro ástam el magam de mindenki csak anynit mondott hogy "ezek csak tízen vannak" jah mondom köszi... mind1 a lényeg az hogy kiakptunk következő meccsen már nyerni kéne. A meccsen le is sérültem... de már nem fáj semmi bajom kicsit furi de nem baj én örülök neki.

És ha jól gondolom msot járok hétfőnél ma még semmi extra nem történt cska szarrá áztattam magam lent az essőn "foci" címen de meg érte kurva jól esett az eső meg a foci is:D

Nah most már kifogytam a beszédből szóval már nem tudok mit írni madj legközelebb írok és már valami nagyon jó hírrel szeretném gazdagítani az oldalamat:D remélem sikerül is.

A VISZON OLVASÁSRA!   :D:D

A bejegyzés trackback címe:

https://arkgergo.blog.hu/api/trackback/id/tr28415419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása