Csak öcsinek

2008.04.01. 21:37

Szai öcsi mit írjak neked?

Hát várj valamti rögtönzök gyorsan valami írtó nagy hülyeséget amit tudol olvasgatni mert az úgy az igazi nincs igazam? Nah szóval azrét kell nekem egy új baseball sapka mert vettem egy új pulcsit és jó lenne hozzá eg yúj sapi is de viszotn a msáik sapim má r nagyon meg gyötört és részben azér tis kell de hát gondolom te ezt nem fogod fel mert ha nagyon szeretnél hoznál nekeme gy nagyon jó sapit külfődről. Egy tök tuti ritka sapit:D:D mert annak nagyon örülnék de hogy el ne tévedj én nem parancsolok rád hogy szeretnéke gy sapit hanem rád ordítok hogy azonnal vegyél nekem egy baseball sapit. Nah szóval írtam enked vlaamit cska hogy nyugodtan olavss itt valamit a blogomon:D:D.

Üdv.: Gergő

Ui.: Légyszí Öcsi vegyél!!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://arkgergo.blog.hu/api/trackback/id/tr4407233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása