üdvözletem:D:P

2008.03.09. 22:13

Üdvözlöm a kedves olvasói közönséget:P nah jó ez mrá alapból hülyén hangzik. De egy hülye gyerek mi mást tudna írni. Mert ennek a hüyle gyereknek azért van lelkiismeret furdalása mert olyat tett amit vissza fodítana ha lenne értelme mert egy értelmetlen dologba belekezdeni felesleges. Más szomorú msot de abba nem gondol bele hogy én is az voltam nem is akár meddig mert az a valaki nem tett semmit csak nosztalgiázott. Sztem senki nem érti amit msot írok de én értme mit akarok és nem si várom el hoyg mindenki meg értse elég ha én értem msá úgy se hajlandó elolvasni. Vagyis de a barátom elolvassa más nem igazán. De nekem ennyi is elég ha van barátom igaz 1 barátom van de legalább van nem úgy mitn másoknak hogy nem számíthat a barátjára és az a jó barát a szarban hadja ott mert az olyan ember nem barát legyen LÁNY vagy FIú.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://arkgergo.blog.hu/api/trackback/id/tr70373303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása