Nem értek semmit!

2008.03.01. 22:03

Van egy lány, szeret azt mondja ,de nem igazán veszem rajta észre ,hogy szeretne.De hát már annyira sok minden meg fordult az eszembe, a dolgok nagy részét már elmondtam neki de hát nem igazán reagált rá semmit. Ez hát mit ne mondjak elég szarul esett nekem de hát nem tudok mit tenni ez az ő szíve joga ,hogy mit reagál az én mondani valómra ez tény és való. Most azért haragszik rám mert nem adtam neki tabló képet pedig meg ígértem neki ,de arra nem gondol ,hogy a tabló kép másik oldalára szoktak írni valami gondolatot vagy hasonlót ami emléket tartalmaz, és én valami szépet szeretnék rá írni mert szeretem ezt a lányt. De már néha kezdek magamban kételkedni ,hogy biztosan szeretem-e vagy is hogy pontosítsak mennyire szeretem. De lényegében a gondolataim tengerében már kezdek elveszni mert már lassan magamat sem értem. De azt hiszem ezt hívják úgy hogy szerelem gondol én. Remélem az a láyn is elolvasa ezt az egészet akinek szól ez az egész, nem tudom jó-e ez így neki hogy olyan vagyok mint egy nem si tudom micsoda mert mikor kellek akkor szól én megyek de mikor nekem lenne rá szükségem akkor elérhetetlen és ez is elég rosszul esik tőle. Hogy teljesen oylan mintha engem semmmibe nézne, hétköznap is hiányzik nagyon de ha én elengedek egy sms-t akkor ő arra semmti nem válaszol. De ő meg egy sms-t sem akar elengedni pedig ha tudna mennyire jól esne néha egy annyika is hogy szeretlek vagy valami de semmi az ég világon lényegében úgy jön le az egész dolog mintha nem is érdekelném csak így hétvégére van valaki akivel elvagyok és nem kell más marhával lennem, mert ez a marha úgy is csak akkor jön le mikor én hívom. 

Nah nem igazán akarok több dolgot meg fogalmazni itt mert jobb lenne szóban vagy tettekben meg nyilvánulva látni nah de teljesen mindegy. A lényeg hogy neki jó legyen.

 Elnézést hogy ilyen zavart a mondanivaló szövege de mos tén is zavart vagyok. Mert még mindig várok egy hívást. Ami sztem a mai napon nem fog bekövetkezni de én vártam és a szívem tört össze miatta.

A bejegyzés trackback címe:

https://arkgergo.blog.hu/api/trackback/id/tr33361248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása