Meg lett a tabló képem!

2008.03.01. 21:46

Végre 2008.02.29-én egy emlékezetes napon meg kaptama  tabló képeimet. És htá nagyon örültem neki de hát ez van:D:D már madj 3 hónapja vártam rájuk:D és sokan mondták azt hoyg nagyon jó lett. És én tudom is mert én eg yjó csávó vagyok nah jó nem kanyu az egész de nah  még is csak jó ezt hallani. Már elég sok embernek osztottam képet de az első képemet Éva kapta hoyg nevén nevezzem mert hát ő szerzett ollót számomra, mivel neki annyira fontos volt hogy kapjon én jól jártam meg ő is:P. Nah más extrém sztori nem igazán történ ezen a napon csak hogy meg kaptam a tabló képemet!!!

VÉGRE!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://arkgergo.blog.hu/api/trackback/id/tr45361232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása