Az új nevem Bud Bundy

2008.11.27. 19:18

Tehát az új becenevem saját választásom Bud Bundy mert csak azért lett ez. Amúgy kaptam névnapomra egy pda-t meg egy 2.1 hangfalat aminek nagyon örülök meg Vasárnap voltak itt Tiszalöki uncsitesómék htá az elég nagy meglepetés volt és hát borzasztóan örültem neki mert régen láttam őket. Tehát ott jártam hogy közben msn-ezek és próbálok özben skint leszedni a pda-ra és beállítani egyenlőre kevesebb sikerrel mitn többel. A szombati napot meg egyre jobban várom mert kérdezek majd valamt és választ si kapok rá remélhetőleg és sejtem mi lesz a válasz...

Röviden ennyi msot ami eszembe jutott azrét írok már a blogomba mert elég rég történt ide valamilyen bejegyzés is és már itt volt az ideje szóval msot már írtam :-D.

A bejegyzés trackback címe:

https://arkgergo.blog.hu/api/trackback/id/tr5791922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása