Depresszió - Néha

2009.06.25. 15:45

Hát igen az emebr NÉHA szokta így is érezni magát...

Voltam már én is a legjobb valakinek és fordítva
Aztán meg az ajtót basztuk egymásra úgy ordítva
Mintha egy pillanat alatt felégett volna a világ
Pedig ez csak bennünk történt, de ami megmart igazi láng.

Talán még tudnék hinni a valódi mesékben
Hogyha akarsz és tudsz győzz meg, vagy szimplán csak érts meg.

Hát jöjjön most valaki
Aki ismét felfedezi
Azt ami jó bennem
Csak ő is úgy kelljen

Mert Néha Szar Egyedül Néha

Köszönöm, hogy mellettem, és velem van sok jó ember
Remélem, hogy viszonozni tudom nekik én is ezerszer
Hogy tőlük mindig félig megteltnek érzem a korsót
Nem vagyok beteg, elveszett, csak néha egy-két dolgot...

Másként látok, hogy ezzel önmagam lehessek
De nekem is kell egy társ és, hogy igazán nevessek

2x
Hát jöjjön most valaki
Aki ismét felfedezi
Azt ami jó bennem
Csak ő is úgy kelljen

mert néha szar egyedül
mert néha csak néha és néha...
mert néha csak néha és néha szar

https://www.youtube.com/watch?v=viiLixjE9XM&feature=related

A bejegyzés trackback címe:

https://arkgergo.blog.hu/api/trackback/id/tr591207960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása