Telnek múlnak a napok...

2008.11.15. 23:05

Hát msot talán szombat van ha jól tudom oltam ma Ongán focizni nyertünk természetesen :D ami nagy csoda jól védtem amin a többiek is csodálkoztak mondjuk én csodálkoztam a legjobban nah mind1 szóval ott jártam hogy még este is voltam focizni ott kikaptunk de 4 gólt lőttem amire büszke vagyok hát nah msot ez van túl király vagyok jaj reped a plafon többet nem hazudok:D mos téppen itt ülök a számítógép előtt és gondolkozok mit lehetne még írni ebbe a bejegyzésbe tegnap voltam lent és egy személytől rosszul esett egy dolog mert hát az ígéret szép szó ha betartják...az jó lenne de nem tartotta be mindegy lehet nekem rossz a memóriám de közben bezsélgettem egy másk személlyel és kicsit msot össze vagyok zavarodva mert nem tudom mi lesz vagy mi legyen meg hogy mit akarok össze zavarodtam nagyon ezek az emlékek olykor jó olykor rossz dolgot takarnak de az idő megszépít még a rosszat de hát ezek mennek meg a boci felhők:P itt mondani valóm végére is értem mert tovább nem szeretném folytatni... (remélem elolvassa az is akinek szántam...és rájön hogy neki szól)

A bejegyzés trackback címe:

https://arkgergo.blog.hu/api/trackback/id/tr30771147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nincs feedback · http://missy_be.livejournal.com 2008.11.17. 17:21:42

Nincs mit hozzászólnom csak hogy: Nem Rólunk szól!!!!!!!!!!!
süti beállítások módosítása